obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
mobiele ramp
tweetact
De afgelopen jaren had ik een flex 20 abo bij T-mobile voor 10 euro per maand, hier hield ik altijd belminuten van over.
Nu via GSMtopdeals een contractverlenging gedaan.
flex 15(60 belminuten/maand en 0nbeperkt internet.)
Terwijl ik niet bel(ik heb nachtdienst) vliegt mijn beltegoed weg.
Vanochtend de klantenservice gebeld, daar kan men mij niet helpen tot ik 19februari mijn factuur krijg.
Vanochtend toen ik met de klantenservice belde, had ik nog 4.58 belminuten(32 euro beltegoed van mijn flex20 is er afgepikt bij het wisselen van Abo, wat op zichzelf al pure diefstal is)
Vervolgens ben ik gaan slapen en vanavond bleek mijn beltegoed op o,oo te staan en overige kosten op €2,03
Als dit zo doorgaat wordt mijn verlenging een financiële ramp
-met gsmtopdeal overeen gekomen abo kosten van € 11,95 staan op mijn T-mobile te boek als €15,00 per maand.
-belminuten oud abo worden gejat door T-mobile.
-voor het nieuwe abo verkregen belminuten(na herberekening tot factuurdatum op 19februari) a 4minuten 58 seconden zijn verdwenen zonder dat er gebeld werd(ik sliep)

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die soortgelijke problemen hadden en wat ik hier aan kan doen.
ik plaats dit bericht nu voor de 2de keer omdat het eerste draadje verdwenen lijkt.
mocht ik het over het hoofd zien moet deze dubble posting maar verwijderd worden.
 
Mobby
Heb je op je telefoon soms allerlei roaming aanstaan, zoals automatisch email ophalen. Check dit eens.
Mobby
 
tweetact

Quote

Mobby schreef:

Heb je op je telefoon soms allerlei roaming aanstaan, zoals automatisch email ophalen. Check dit eens.

bedankt voor de snelle reactie, ik heb hotmail geinstaleerd tnt het enige, maar mag dat uitmaken met onbeperkt internet?
 
Mobby
Nee dat zou inderdaad niet moeten mogen.

Kun je online in realtime zien hoe je belverbruik is?
Zet anders je telefoon eens een dag of nacht uit en kijk of er toch gesprekskosten in rekening zijn gebracht.

Als dat het geval is, klopt er iets niet. Misschien een gekloonde simkaart o.i.d.
Mobby
 
tweetact
de telefoon heb ik afgelopen avond inderdaad uit gezet.

Eigenlijk wil ik straks nog wel ff internetten met de gsm.. ik heb tenslotte niet voor nix onbeperkt internet op dat ding:-)

De simkaart heb ik zelf gehaald vandeweek in een t-mobile shop in den haag omdat ze vergeten waren een nieuwe op te sturen..
Hij kwam nieuw uit een envelop uit de lade in de shop.. denk niet dat ze daar aan klonen doen..
belstatus online:
Resterend beltegoed
Bijgewerkt tot 05 februari, 00:34
00:00 min
Smsberichten: 12 sms
Overige kosten: € 2,03
Nieuw tegoed: 19 februari

rare vraag misschien maar heeft T-mobile een actief webcare team?
Gewijzigd door tweetact op 05 februari 2012, 02:12
 
Mobby
T-mobile heeft Online overgenomen. Op het Online forum was wel een webcare team actief, maar de laatste tijd niet meer.

Je kunt het daar proberen. Zie Online.
Mobby
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mobiele ramp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dekking mobiele netwerken Algemeen : 1 06 jun 2010
Advertentie