obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
11-02-2011 Storing T-mobile
Mobby
Op dit moment is er een storing in het T-mobile netwerk. Meld het hieronder als je ook getroffen bent.
Mobby
 
putje010
Ja ook ik in regio Schiedam / Vlaardingen heb er last van!!!
 
stefan1908
Ook hier in Zevenaar heb ik totaal geen internetbereik meer op mijn iPhone 3GS. Wat is er aan de hand??? Betaal toch godverdomme niet voor niets iedere maand braaf mijn geld aan T-Mobile?!
 
huisje89
Ja hier ook storing in Wierden... Bijna mijn telefoon naar fabrieksinstellingen zitten gooien Sad
 
DOPEY
in den haag hebben we er ook last van sinds 15uur vamidag
 
huisje89
Volgens T-mobile hadden mensen nog wel de mogelijkheid tot internet, ik heb dat niet.. Jullie wel?
 
BL
Ook geen netwerk in Eindhoven
 
domblont

Quote

Mobby schreef:
Op dit moment is er een storing in het T-mobile netwerk. Meld het hieronder als je ook getroffen bent.
 
domblont
Maarssen, telefoon geeft ingesprek toon, kan wel bellen. ben alleen niet bereikbaar.
 
hallohallo
kan niet smsen, bellen, pingen niks. top. uit rotterdam!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '11-02-2011 Storing T-mobile', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
T-Mobile storing, veroorzaakt door softwareproblemen Storing : 1 16 dec 2019
T-Mobile Thuis | TV boxen | niet meer beschikbaarbaar! Nieuws van T-Mobile : 1 08 okt 2019
T-Mobile Thuis | TV boxen | Weer beschikbaar! Nieuws van T-Mobile : 1 13 aug 2019
T-Mobile verbetert bereik binnenshuis Nieuws van T-Mobile : 1 04 aug 2013
storing t-mobile december Storing : 1 23 dec 2012
Advertentie