obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing T-mobile 28-03-2011
suzannevandenbergh
Ik word hier zo nie vrolijk van. Buiten het feit dat ik best veel berichten zie (ook over andere datums waarbij het netwerk niet goed zou hebben gefunctioneerd). Als het goed is zijn tot kwart over 3 al mijn smsjes verzonden, althans dat geeft hij aan. Vanaf 12uur heb ik geen smsjes meer ontvangen, hoewel ik er toch een stuk of 10 heb gestuurd inmiddels. Op dit moment kan ik nieteens mijn broertje (een kamer verder) smsen. Er heeft de hele middag gestaan dat mijn netwerk zou werken. Ik heb op dit moment zelfs 5 blokjes (maximaal) verbinding, terwijl er sinds een uur geleden 'noodoproep' bij staat. Wat moe tik hiermee? Daarnaast kan ik mijn vriend die ook t-mobile gebruikt nieteens met de vaste lijn bereiken? Bestaat t-mobile nog wel ofzo?
 
piet
ik word hier erg vrolijk van. Lekker rustig, geen bellers en sms-ers. Zaaaaalig. De storing kan niet lang genoeg duren!!! Leve T Mobile!
 
miraklst
ik dus niet.. ik moet op dit moment in geval van nood bereikbaar zijn en zonder telefoon kun je dus helemaal niks... beetje jammer.. ik kan niet bellen en gebeld worden... grr.... en dat op dit moment...
 
bart
Hoi allemaal, wij hebben hier thuis in Made (N-Br). met drie personen T-Mobile, en kunnen geen van allen, al vanaf 14.00 niet meer bellen, of uberhaupt iets ontvangen, dit is goed waardeloos Sad
Dat ze dit euvel maar snel oplossen ....... en dan te weten dat ik 2 weken terug ben overgestapt van KPN naar T-Mobile......
 
vlinder
Ook hier in breda sinds 13 uur vanmiddag noppes meer..... ze zeggen wel een internetverbinding te hebben maar ook dat is foetsie!!!
 
roos
Het schiet niet op zo.......... Duurt wel erg lang deze storing.
Hoe lang gaat dit nog duren?
 
ssabrina-1989

Quote

piet schreef:
ik word hier erg vrolijk van. Lekker rustig, geen bellers en sms-ers. Zaaaaalig. De storing kan niet lang genoeg duren!!! Leve T Mobile!


misschien voor jou het beste helemaal geen telefoon ofzo.....lijkt me toch wel het verstandigste voor jou,als je er toch zo vrolijk van wordt.
er zijn genoeg mensen die zich hier aan rot irriteren en daar ben ik ook 1 van,
sommige mensen hebben een mobiel voor noodgevallen die ze alleen daarom gebruiken, stel dat daar nu juist uitgerekend vandaag wat mee gebeurt, kunnen ze nergens terecht alleen maar omdat t-mobile voor de ZOVEELSTE keer weer een storing heeft,
ben blij als me abbo afloopt weet dat ik iig niet meer bij t-mobile ga,
en dan heeft het niet te maken met de zoveelste storing van t-mobile maar er is altijd wel wat gezeik.
 
Maupie
Ik heb, nu bijna 2 jaar geleden, een i300 abonnement bij T-Mobile afgesloten. Ik weet niet hoe jullie situatie is, maar op de dekkingskaart op de site stond dat ik goede bereikbaarheid zou hebben op mijn adres. Helaas heb ik dat vrijwel nergens en in huis vrijwel geheel niet. Ik heb ze gebeld en over 2 maanden komt er een nieuwe zendmast waardoor het zou moeten verbeteren, dus hebben ze toegegeven dat er GEEN goeie verbinding was ter hoogte van mijn adres. Misschien kan dat wel al voorliegen kunnen worden gezien. Dan heb ik dus over 85% van mijn abonnement een belabberde verbinding gehad.... Wordt het niet eens tijd om ze op de vingers te tikken? Misschien zou je zelfs kunnen zeggen dat ze een gebrekkig product hebben verkocht, wel veel winst hebben gemaakt door het contract met Apple, maar daar niets van de verbetering van het netwerk geïnvesteerd hebben. Vergelijk het maar met het betalen van wegenbelasting!
 
marcel
ik wordt er ook gek van... sinds een uur of 3 kan ik niks meer
betalingen doen gaat niet meer
kan niet bellen & smsten NIKS

wanneer werkt t MOBILE hier eens aan
 
76Lien19
SadT-mobile, ik geloof dat ik over ga naar een ander. Mijn moeder ligt sinds vanmiddag op de IC.
Het gaat niet goed, hoe moeten ze mij bereiken. Zit nu al vanaf 14: 00 in het ziekenhuis.

ik vind het slecht.

doei
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing T-mobile 28-03-2011', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
T-Mobile storing, veroorzaakt door softwareproblemen Storing : 1 16 dec 2019
T-Mobile Thuis | TV boxen | niet meer beschikbaarbaar! Nieuws van T-Mobile : 1 08 okt 2019
T-Mobile Thuis | TV boxen | Weer beschikbaar! Nieuws van T-Mobile : 1 13 aug 2019
T-Mobile verbetert bereik binnenshuis Nieuws van T-Mobile : 1 04 aug 2013
storing t-mobile december Storing : 1 23 dec 2012
Advertentie