obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Welkom op T-Mobile Gebruikers Groep

Hebt u hulp nodig post dan uw vraag, klacht of opmerking! Daarvoor moet u zich wel vrijblijvend registreren. Na inloggen kunt u hier klikken voor uw eerste post. Crew en leden van de T-Mobile Gebruikers Groep helpen u graag.


Gezocht! Crewleden die dit forum willen helpen ontwikkelen!

Heb je storing? Meld het »hier!«, zo is snel inzichtelijk waar er een storing is.
Laatste 10 Forum bijdragen. Het complete overzicht staat » hier «.
  Onderwerp /      Laatste bericht

Internet Europa / contractueel bedonderd

« Ga naar bericht

Goedemorgen, Vorig jaar wilde ik mijn contract verlengen (I300) aangezien ik deze al twee jaar daarvoor met alle tevredenheid had gehad, Na het verlengen bleken de voorwaarden gewijzigd te zijn ...

  Klacht over T-Mobile « Meer onderwerpen
: 4097
: 1
Ed
29 okt 2013, 11:48

geen mobiel netwerk in Italië gardameer

« Ga naar bericht

Geen netwerk verbinding. Augustus, Italië. wel het welkomst sms- je gehad bij binnenkomst.

  Storing « Meer onderwerpen
: 4763
: 1
dicuore
09 aug 2013, 07:51

T-Mobile verbetert bereik binnenshuis

« Ga naar bericht

T-Mobile verbetert bereik binnenshuis Nieuwsfeiten: Eerste fase ‘Samen Meer Bereiken’ in Amsterdam Zuid-Oost voltooid. Voorbereidingen nieuwe 4G-netwerk in deze regio afgerond. ...

  Nieuws van T-Mobile « Meer onderwerpen
: 4449
: 1
Mobby
04 aug 2013, 23:43

reparatie samsung galaxy s4

« Ga naar bericht

Al met al toch opgelost. Goed dat je volgehouden hebt!

  Klacht over T-Mobile « Meer onderwerpen
: 4807
: 4
Mobby
10 jul 2013, 12:02

nog steeds geen wa

« Ga naar bericht

ik heb nog steeds geen wa. gelukkig doet ie het wel met wifi, maar het zou fijn als het weer normaal werkt

  Storing « Meer onderwerpen
: 4639
: 1
saskiavhh
23 mei 2013, 10:31

storing t-mobile december

« Ga naar bericht

Op dit moment is er een storing bij t-mobile. Als u dit kunt bevestigen geef dan ook uw woonplaats op.

  Storing « Meer onderwerpen
: 5736
: 1
Mobby
23 dec 2012, 13:45

whatsapp storing december

« Ga naar bericht

Op dit moment is er een storing met whatsapp en ligt deze eruit.

  Storing « Meer onderwerpen
: 5359
: 1
Mobby
15 dec 2012, 23:58

storing t-mobile

« Ga naar bericht

Eerder op de avond bereikten mij de eerste berichten dat er een storing bij T-mobile is. Gewoon even de storing uitzitten, het komt vast wel weer goed.

  Storing « Meer onderwerpen
: 5588
: 1
Mobby
01 dec 2012, 00:22

nummerbehoud lukt niet

« Ga naar bericht

Vandaag melding gekregen dat het nummer is overgezet, maar op het over te zetten nummer krijg ik de melding dat het nummer niet in gebruik is wanneer ik dit vanaf een ander mobiel op probeer te roe...

  Opleveringsproblemen « Meer onderwerpen
: 5367
: 1
cor1966
07 nov 2012, 12:57

storing whatsapp

« Ga naar bericht

Op dit moment is er een storing met whatsapp. Geef een reactie als dit ook bij jou zo is (was).

  Storing « Meer onderwerpen
: 6020
: 1
Mobby
08 sep 2012, 22:26
Verwijs naar deze site
Plain Link: 
BBcode Link: 
HTML Link: 
T-Mobile Gebruikers Groep
BBcode: 
T-Mobile Gebruikers Groep
HTML: 
Tweet over deze site | Deel op Facebook | Deel op LinkedIn
T-Mobile introduceert nieuwe abonnementen

Met het vernieuwde Go geeft de provider haar klanten meer keuzevrijheid, een helder overzicht en maakt het Unlimited nog toegankelijker voor iedereen. Hiermee zet T-Mobile weer een volgende stap in de missie om Nederland zorgeloos te kunnen laten Browsen, appen en video’s te streamen.

Het nieuwe Go
Het vernieuwde Go is een volgende stap om Unlimited nog persoonlijker te maken. Naast het bieden van één overzicht met alle abonnementen voegt T-Mobile belbundels toe zodat klanten Unlimited data kunnen combineren met Unlimited bellen of 120 minuten. Hiermee speelt T-Mobile in op de voorkeur van consumenten die steeds minder op de traditionele manier bellen en daardoor hoofdzakelijk kiezen voor data abonnementen.

Tisha van Lammeren, directeur consumentenmarkt a.i. “Wij zijn op een missie. Wij horen iedere dag van klanten die een Unlimited abonnement hebben dat ze er aan verslingerd zijn. De vrijheid, de rust en natuurlijk de makkelijke rekeningen. Die vrijheid en zorgeloosheid maken we met deze nieuwe abonnementen nog toegankelijker en betaalbaar; geen revolutie, maar weer een stap verder voor de klant”.

Begin 2018 lanceerde T-Mobile klantvoordeel waarbij het voordeel op Unlimited kan oplopen tot 12.50 per maand, hierdoor werd Unlimited toegankelijker binnen huishoudens.

Meer informatie over de vernieuwde abonnementen vind je hier.




Bron: T-Mobile
No Comments have been Posted.
Post Comment