Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Diensten niet beschikbaar
|
|
RickP_1988 |
Geplaatst op 13 November 2010, 17:02
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 Nov 2010 |
Geachte mensen, Ik heb sinds vandaag problemen, ik kan niet bellen en niet gebeld worden ook kan ik geen sms verzenden/ontvangen. Krijg wel netwerk want ik zie gewoon volle verbinding, m'n pa heeft ook T-mobile maar die heeft er geen last van. Kan ook niks vinden wat kan hier nou aan de hand zijn. Ik heb nog een abonnement tot volgend jaar maart. Kan iemand mij hier mee helpen? |
|
|
Mobby |
Geplaatst op 13 November 2010, 19:43
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet en TV » Zyxel » RT-AC88u » TV-basispakket » TV Anywhere Berichten: 52 Lid sinds: 02 Jun 2010 |
Telefoon al een keer opnieuw opgestart? Kijk ook even of het sim kaartje goed contact maakt.
Mobby
|
|
|
RickP_1988 |
Geplaatst op 14 November 2010, 10:25
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 Nov 2010 |
Ja inderdaad na herstart van mobiel werkt het weer. Toch raar dat hij opeens niks meer kon vinden! |
|
|
Mobby |
Geplaatst op 14 November 2010, 12:20
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet en TV » Zyxel » RT-AC88u » TV-basispakket » TV Anywhere Berichten: 52 Lid sinds: 02 Jun 2010 |
Heb het hier ook regelmatig met een HTC touch pro.
Mobby
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Diensten niet beschikbaar', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
T-Mobile Thuis | TV boxen | niet meer beschikbaarbaar! | Nieuws van T-Mobile | : 1 | 08 Oct 2019 |
T-Mobile Thuis | TV boxen | Weer beschikbaar! | Nieuws van T-Mobile | : 1 | 13 Aug 2019 |
nummerbehoud lukt niet | Opleveringsproblemen | : 1 | 07 Nov 2012 |
Ping doet het niet meer bij nieuwe curve 9360 | Storing | : 1 | 28 Feb 2012 |
niet meer kunnen bellen | Storing | : 1 | 02 Feb 2012 |
Advertentie