obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over T-Mobile? Post hier je T-Mobile klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Internet Europa / contractueel bedonderd
Ed
Goedemorgen,

Vorig jaar wilde ik mijn contract verlengen (I300) aangezien ik deze al twee jaar daarvoor met alle tevredenheid had gehad, Na het verlengen bleken de voorwaarden gewijzigd te zijn en was een I300 niet meer 300 sms en 300 bel min . maar 300 eenheden.....Toen ik hier een klacht over schreef kreeg ik als reactie dat ik de voorwaarden maar beter had moeten lezen!!
Nu onlangs op vakantie gegaan en hierbij Internet Europa bundel aangezet......er van uitgaande dat ik deze na mijn vakantie weer uit kon zetten. En wat blijkt dit kan dus niet en is dus geldig tot het eind van je contract.

Kan men dan niet bedenken dat dit niet de intensie is geweest en waarom (als er al zo veel klachten zijn) kan men dan geen coulance in werking laten treden.

Volgend jaar (April 2014) loopt mijn contract af, wat denken jullie dat ik ga doen...verlengen of een nieuw contract bij T-Mobile!? NOU als er geen oplossing word aangeboden dan weet ik het wel.....!!!!

Ik roep bij deze T-Mobile op om aan klanten werving te doen en niet zorgen dat ze bij je weglopen
Wellicht dat het management van T-Mobile nou eens reageerd op dit soort zaken en met een goede oplossingen te komen!!!!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet Europa / contractueel bedonderd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet Algemeen : 1 06 mei 2012
geen internet Storing : 1 11 mrt 2012
T-Mobile vergroot bundels en verhoogt snelheid mobiel internet Nieuws van T-Mobile : 1 03 mrt 2012
Mobiel internet Storing : 3 28 feb 2012
WEER geen internet! Storing : 1 20 feb 2012
Advertentie