Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Geen inzicht in verbruik
|
|
jam |
Geplaatst op 07 November 2011, 09:05
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 07 Nov 2011 |
Net overgestapt van een sim abonnement naar een iStart abonnement (had geen keuze, van Iphone 3G naar 4S). Op dag één van mijn nieuw abo. stond mijn verbruik al op 0 resterende minuten en bij elk minuut/sms/mb worden kosten verrekend. Helaas kan TM niets doen maar af wachten op het factuur. Tot dan is mij geadviseerd om alleen 'te bellen als het moet, maar je moet het zelf weten'. Lekker duidelijk zijn ze, ze kunnen niet zien wat ik echt verbruik. Hoe kan een bedrijf, laat staan een telecom bedrijf, geen inzicht hebben in het verbruik van haar klanten? ik vind het heel erg slordig en onprofessioneel. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen inzicht in verbruik', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
geen mobiel netwerk in Italië gardameer | Storing | : 1 | 09 Aug 2013 |
nog steeds geen wa | Storing | : 1 | 23 May 2013 |
Geen netwerk! | Storing | : 1 | 31 Jul 2012 |
Geen verbinding | Storing | : 1 | 12 Jun 2012 |
Geen internet | Algemeen | : 1 | 06 May 2012 |
Advertentie