obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Geen inzicht in verbruik
jam
Net overgestapt van een sim abonnement naar een iStart abonnement (had geen keuze, van Iphone 3G naar 4S). Op dag één van mijn nieuw abo. stond mijn verbruik al op 0 resterende minuten en bij elk minuut/sms/mb worden kosten verrekend. Helaas kan TM niets doen maar af wachten op het factuur. Tot dan is mij geadviseerd om alleen 'te bellen als het moet, maar je moet het zelf weten'. Lekker duidelijk zijn ze, ze kunnen niet zien wat ik echt verbruik. Hoe kan een bedrijf, laat staan een telecom bedrijf, geen inzicht hebben in het verbruik van haar klanten? ik vind het heel erg slordig en onprofessioneel.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen inzicht in verbruik', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen mobiel netwerk in Italië gardameer Storing : 1 09 aug 2013
nog steeds geen wa Storing : 1 23 mei 2013
Geen netwerk! Storing : 1 31 jul 2012
Geen verbinding Storing : 1 12 jun 2012
Geen internet Algemeen : 1 06 mei 2012
Advertentie
data-full-width-responsive="true">