obey-robots.txt
15 Oktober 2018, 16:57
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met T-Mobile?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met T-Mobile? Ja 26% [7 stemmen]
26% [7 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met T-Mobile? Nee 74% [20 stemmen]
74% [20 stemmen]

Stemmen: 27
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 03 jun 2010
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
T-Mobile Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Geen inzicht in verbruik

jam
Net overgestapt van een sim abonnement naar een iStart abonnement (had geen keuze, van Iphone 3G naar 4S). Op dag één van mijn nieuw abo. stond mijn verbruik al op 0 resterende minuten en bij elk minuut/sms/mb worden kosten verrekend. Helaas kan TM niets doen maar af wachten op het factuur. Tot dan is mij geadviseerd om alleen 'te bellen als het moet, maar je moet het zelf weten'. Lekker duidelijk zijn ze, ze kunnen niet zien wat ik echt verbruik. Hoe kan een bedrijf, laat staan een telecom bedrijf, geen inzicht hebben in het verbruik van haar klanten? ik vind het heel erg slordig en onprofessioneel.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen inzicht in verbruik', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen mobiel netwerk in Italië gardameer Storing 1 09 augustus 2013, 07:51
nog steeds geen wa Storing 1 23 mei 2013, 10:31
Geen netwerk! Storing 1 31 juli 2012, 21:00
Geen verbinding Storing 1 12 juni 2012, 09:39
Geen internet Algemeen 1 06 mei 2012, 16:00
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer