obey-robots.txt
23 April 2018, 03:29
Navigatie
Steun ons
Simyo
Ledenenquête
Tevreden met T-Mobile?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met T-Mobile? Ja 26% [7 stemmen]
26% [7 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met T-Mobile? Nee 74% [20 stemmen]
74% [20 stemmen]

Stemmen: 27
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 03 jun 2010
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
T-Mobile Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van T-Mobile" posten.
 Onderwerp afdrukken

Filevorming in ons 3G netwerk opgelost.

Mobby
Filevorming in ons 3G netwerk opgelost.

De afgelopen weken heeft T-Mobile alles in het werk gesteld om de filevorming, die in het 3G netwerk ontstond, op te lossen. Met succes want het mobiel internet verkeer is weer op normaal niveau.

De plekken waar klanten de meeste hinder ondervonden zijn aangepakt en in het grootste deel van Nederland is de capaciteit sneller dan gepland verdubbeld. Daarnaast is ook meer dan de helft van de dit jaar extra te bouwen antenne-installaties al succesvol in het netwerk geactiveerd. De werking van het 3G netwerk laat zien dat de verbeteringen effect hebben en diverse klanten die eerder hinder ondervonden geven aan dat de dienstverlening weer in orde is. De filevorming is opgelost en de komende tijd gaan we door met verdere uitbreidingen van het netwerk om de continue groei te kunnen verwerken.

Explosieve groei dataverkeer
T-Mobile is voorloper op het gebied van mobiel internet in Nederland en heeft het gebruik van mobiel internet vanaf het begin gesteund. Van alle smartphone gebruikers in Nederland heeft 60% een T-Mobile abonnement. Daarom worden wij als eerste aanbieder geconfronteerd met deze extreme belasting van het netwerk. Smartphone-bezitters maken tot wel 40x zo veel gebruik van mobiel internet dan gebruikers van ‘normale’ mobiele telefoons. Vanaf het moment dat wij de iPhone 3G ging aanbieden groeide het dataverkeer dus enorm. Door de omvangrijke capaciteitsuitbreidingen zijn wij klaar voor de nieuwe generatie smartphones en de verdere groei van het mobiel dataverkeer.

Tegemoetkoming aan onze klanten
We doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en een dienstverlening te bieden zoals zij die van ons mogen verwachten. Op het moment van de acute filevorming in het 3G netwerk, heeft T-Mobile haar klanten geïnformeerd over de problemen en de aanpak daarvan. Klanten die deze problemen ervaren hebben zich via een formulier op internet kunnen melden en krijgen uiterlijk eind juni 2010 te horen of zij in aanmerking komen voor de tegemoetkoming van 2 maanden abonnementskosten van hun internetbundel. 1 maand voor het ongemak en 1 maand als bonus. Deze vergoeding wordt na toekenning in twee maanden verrekend met de factuur.
Mobby

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Filevorming in ons 3G netwerk opgelost.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen mobiel netwerk in Italië gardameer Storing 1 09 augustus 2013, 07:51
Geen netwerk! Storing 1 31 juli 2012, 21:00
al een anderhalf uur geen netwerk Storing 5 28 maart 2011, 18:50
3-1-11 Storing T-mobile netwerk Storing 5 17 maart 2011, 12:41
geen netwerk gsm g2/g3 Storing 1 26 september 2010, 22:07
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer