obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
storing T-mobile
suuske62
Shockja dat is lekker!!
Goed, iedere provider kan wel eens een storing hebben, maar ik zat op een belangrijk telefoontje te wachten voor een nieuwe baan, en ik kom er NU PAS achter dat t-mobile eruit ligt.
Dit hadden ze toch ook wel op een goede manier bekend kunnen maken, via radio of zo, zodat ik andere maatregels had kunnen treffen i.v.m. die nieuw baan.
Ik maar afwachten waarom ik geen telefoon kreeg, doordat ik mijn vriend wilde bellen die in het buiten land zit, en ik in eerste instantie dacht dat mijn telefoon stuk was, omdat ik geen fout melding kreeg, maar gewoon geen aansluiting.
Dit was voor mij een belangrijk telefoontje!!!
Gewoon shit nu...... ik stuurde zelfd mijn vriend een sms waarom dat hij zijn gsm uit had staan......... lekker is dat, zal hij als alles weer werk een vervelend sms krijgen van mij die dan nu nog onderweg is....


T=mobile BEDANKTTTTT........Shock is om te gillen dit...
 
Qristian
hier dus ook all hele middag avond geen bereik/verbinding internet van t-moblie...
Hoor op radio /tv wel van storing, maar niet wanneer ie verholpen is
 
niels89
di`t is echt fucked up.. ik heb vanmiddag een ongeluk gehad.... en kon niet meer verder met mijn auto omdat die total loss was en moest toen mn ouders maar zien te bereiken zonder netwerk.
gruwelijk irritant is dat. heeft tmobile geen back up netwerk ofzo.
als het 1 inkakt dat een ander het kan overnemen tijdelijk.

mongols
 
girolamo
Leuk hoor overgestapt van telfort naar t-mobile ik heb mijn eigen 24 uur slotenmakers bedrijf met 17 man en uiteraard allemaal t-mobile ik moest dus binnen no time 20 prepaid kaarten kopen
zodat we wel 24 uur bereikbaar zijn, en tot nu toe nog steeds geen zicht waarneer de mobieltjes het weer gaan doen. Dit is bale, kan ik dit declareren bij t-mobile ??????
 
niels89

Quote

girolamo schreef:
Leuk hoor overgestapt van telfort naar t-mobile ik heb mijn eigen 24 uur slotenmakers bedrijf met 17 man en uiteraard allemaal t-mobile ik moest dus binnen no time 20 prepaid kaarten kopen
zodat we wel 24 uur bereikbaar zijn, en tot nu toe nog steeds geen zicht waarneer de mobieltjes het weer gaan doen. Dit is bale, kan ik dit declareren bij t-mobile ??????


misschien domme vraag maar als je nieuwe prepaid kaarten koopt is het een ander nummer dan dat de mensen hebben.
of ben je ook gelijk gaan adverteren.
 
girolamo
nee we hebben een 010 nummer waar we wel te bereiken zijn en schakelen we dan door, het gaat erom dat de centrale de
monteurs kan bereiken die rijden. Er wordt altijd naar een 010 of 070 nr gebeld dus gelukkig gaat dit goed
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing T-mobile', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
T-Mobile storing, veroorzaakt door softwareproblemen Storing : 1 16 dec 2019
T-Mobile Thuis | TV boxen | niet meer beschikbaarbaar! Nieuws van T-Mobile : 1 08 okt 2019
T-Mobile Thuis | TV boxen | Weer beschikbaar! Nieuws van T-Mobile : 1 13 aug 2019
T-Mobile verbetert bereik binnenshuis Nieuws van T-Mobile : 1 04 aug 2013
storing t-mobile december Storing : 1 23 dec 2012
Advertentie